نمایشگاه عکس‌‌های ماردین فرجی با عنوان «از خود با خویش» از روز سه‌شنبه ۱۴ شهریورماه ۹۶، ساعت ۱۷ در گالری سیمرغ شهرستان گشایش می‌یابد.

   در این نمایشگاه مجموعه‌ای از ۳۰ عکس به انتخاب مهدی وثوق‌نیا در ابعاد ۶۰×۹۰ سانتی‌متر به نمایش گذاشته می‌شود. ماردین فرجی در بخشی از بیانیه نمایشگاه خود می‌نویسد:

   «جبر و نامُرادی‌هاى روزگار، مرا به سمت قهقهراى یأس و دلمردگى کشاند و زمانه خوابِ مردن رویاهایم را مى پروراند، به دور از خود و خویش وخیال‌های کودکی عُمر سپری شد تا آنکه در بازیابی خود در چند سال اخیر به عشق سالهای دور به عرش بازگشتم.»

   ماردین فرجی عکاس بوکانی، سال ١٣٩٣ جایزه بهترین عکس  دانشگاە تهران را با موضوع زنان و کشاورزى به خود اختصاص داد. همچنین سال گذشته به عنوان یکی از ٢٠ عکاس برتر شمال غرب کشور در ورک شاپی تخصصی با مضمون مستنداجتماعی در تبریز شرکت و اکنون در شهرستانهای بوکان و سقز به آموزش اصول مقدماتی عکاسی می‌پردازد.

   گفتنی است بازدید از این نمایشگاه تا ۲۳ شهریورماه ۹۶ از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ در گالری سیمرغ بوکان به نشانی بوکان، خیابان شهید فهمیده ادامه دارد. این نمایشگاه همچنین از ۲۴ شهریورماه به مدت یک هفته برای بازدید عموم و علاقه‌مندان در آموزشگاه هوزان واقع در بوکان، خیابان سنگینی، جنب ساختمان پزشکان میلاد دایر خواهد بود.