نمایشگاه گروهی عکس «نفرآباد» روز جمعه ۲۲ تیرماه ۱۳۹۷ در گالری تم گشایش می‌یابد و تا آخر تیرماه در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت. این نمایشگاه حاصل مستندنگاری‌های سه عکاس از محله‌ی «نفرآباد» تهران است که توسط مهدی وثوق‌نیا انتخاب و گردآوری شده است.

بعثت امامی، فاطمه پازکی و علی منوچهری سه عکاسی هستند که آثارشان در این نمایشگاه بر روی دیوار خواهد رفت. در توضیح این نمایشگاه آمده:
«محله‌ی نفرآباد، در منطقه ۲۰ شهرداری تهران قرار دارد و هسته‌ی اولیه‌ی شهر ری امروزی به حساب می‌آید. پایه‌ی نفرآباد در زمان شاه طهماسب صفوی گذاشته شد. این محله در حال حاضر یک کیلومترمربع مساحت دارد و حدود ۹۹۰۰ تن، که جمعی از آنها تبعه‌ی افغان نیز هستند، در آن سکونت دارند.
اکنون چند سالی ا‌ست که به جهت طرح توسعه‌ی حرم حضرت عبدالعظیم، در دستور کار تولیت آستان قرار دارد و برای تحقق بخشیدن این امر، با همکاری شهرداری تهران، اقدام به خرید و سپس تخریب منازل مسکونی محله کرده‌اند. با این وجود، هنوز هم کسانی هستند که با وجود فقر و فشار توامان، دل در گرو خاطرات، تاریخچه‌ی خانواده، هویت و قدمت محله خود دارند و حاضر به فروش منزل خود نیستند و با تمام سختی و ناامنی که وجود دارد، به محله‌ی خود عشق می‌ورزند.
تلاش این نمایشگاه تا حد امکان، ارائه عکس‌هایی از مناظر امروزی، فضاهای داخلی، چهره اهالی و عناصری است که هویت مردم نفرآباد را شکل می‌دهد.»

گشایش: جمعه ۲۲ تیر، ساعت ۱۷ الی ۲۰
بازدید: ۲۴ تا ۳۱ تیرماه، ساعت ۱۶ الی ۲۰ (گالری روزهای شنبه‌ تعطیل است)
گالری تم: کریم خان، خیابان نجات‌اللهی شمالی، کوچه زبرجد، پلاک ۱۰ – ۸۸۸۵۳۷۸۲ – ۸۸۸۵۳۷۷۱