تیرآرت اعلام می‌دارد که مقدمات برگزاری «هفته‌ی هنر تیر» هم اکنون در جریان است.
این برنامه‌ی یک هفته‌ای دربرگیرنده‌ی رویدادهایی در زمینه‌ی هنرهای تجسمی است که نخستین دوره‌ی آن از ۱۴ تا ۲۱ دی ماه ۹۷ در تهران برگزار خواهد شد.

این رخداد با گرد هم آوردن گالری‌های شرکت کننده، مراکز فراهنگی و اجتماع هنرمندان ایرانی در پی فراهم آوردن فرصت‎هایی برای ایجاد گفت‎وگوی بیشتر و برقراری پیوند میان هنر و زندگی روزمره است. برنامه‌ی هفته‌ی تیرآرت در سرتاسر شهر جریان خواهد داشت و هدف آن تحقق مجالی برای رویارویی هنر و شهروندان در رابطه‌ای با نهایت اثرگذاری و اثرپذیری است.

فعالیت‌های هفته‌ی هنرتیر به سه دسته تقسیم می‌شود:
۱. نشست‌هایی که حول موضوعات هنر معاصر و با گردانندگی شخصیت‌های متخصص و فعال در عرصه‌ی هنر در مراکز هنری برگزار خواهند شد.
۲. آثار هنری که توسط گروهی از کیوریتورهای شناخته شده‌ی ایرانی در مکان‌هایی غیر نمایشگاهی در سطح شهر به نمایش در خواهند آمد.
۳. پوشش فعالیت گالری‌های شرکت کننده که با برنامه‌های نمایشگاهی خود میزبان مخاطبان خواهند بود.

بازدیدکنندگان هفته‌ی تیرآرت می‌توانند از برنامه‌ای جامع شامل برگزاری نمایشگاه در فضای گالری‌ها، نمایش آثار هنری کیوریت شده در فضاهای غیرنمایشگاهی و نشست‌های متنوع جمعی و رسانه‌ای در محل برگزاری رویدادها در سطح شهر بهره ببرند. تحقق این برنامه با همکاری گروه گسترده‌ای از گالری‌ها، فضاهای اختصاص یافته به رویدادهای هنری، رزیدنسی ها، ناشران و همچنین هنرمندان و کیوریتورها خواهد بود.

بی صبرانه در انتظار دیدار با شما در جریان این هفته از رویدادها هستیم.

درباره‌ی تیرآرت:
شرکت خصوصی تیرآرت درسال ۱۳۹۷ توسط هرمز همتیان مریم مجد، حمیدرضا پژمان و آرش رزاقی راه اندازی شد و برگزاری دو رویداد سالانه در تهران را در دستور کار خود قرار داد: آرت فر تیر و هفته هنر تیر. نخستین دوره‌ی آرت فر از ۳ تا ۹ تیرماه ۹۷ با شرکت ۱۱ گالری درتهران برگزار شد. حدود شش هزار بازدیدکننده در محل نمایش آثار در مجتمع آوا سنتر حضور یافتند، تا از بیش آر ۱۰۰ اثر هنری خلق شده توسط ۷۰ هنرمند ایرانی دیدن کنند. اولین دوره هفته‌ی هنر تیر طبق برنامه اعلام شده در دی ماه ۹۷ برگزار خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۶۲۹۰۳۲۶ یا نشانی niloufar.siassi@teerart.com در تماس باشید.