نمایشگاه طراحی‌های بهرام کلهرنیا با عنوان «سهم شک» از روز جمعه اول بهمن‌ماه ۹۵ در گالری آ گشایش می‌یابد.

   در این نمایشگاه بیش از ۱۸ اثر از آخرین طراحی‌های این هنرمند در ابعاد ۷۰×۱۰۰ سانتی‌متر به نمایش گذاشته می‌شود. در بیانیه‌ی این نمایشگاه آمده است:

   «شک را بخش کردند، در میانه و میدان. تلخیش به دریا، شوریش به زخم ها. طرحش، افسون بود و جادو و آتش، که بر کاغذ نشست تا بسوزاند. و نسوخت؛ نقش شد و طرح، سیاه و سفید. 

   سفید مثلن آگاهی بود! و سیاه، به سخره او را در بر می گرفت؛ -که می‌سوزانمت به عشقم تا بدانی!- و عشقش ندانستن بود، که بدانی. سیاه، سیاه تر. سیاه طرح تر. سیاه، خط، نقش، نگار و آخر: جادوی آتشِ آب اندودِ سوختن و نسوختن.

   سیاه، داغِ تازیانه ی ندانستن ـ به جستجوی سفیدی ـ بر گرده ی بانوی سپید کاغذ. راه گم کرده‌ی شوره زار به بهانه نمک بر زخم دانایی می نشاند. آتشِ افروخته دود به پا کرده است تا نبینی و ندانی.»

   بهرام کلهرنیا، هنرمند مطرح تصویرگری، مجسمه‌سازی و گرافیک ایران است که از جوانی تا کنون تمام وقت خود را برای آموزش و تربیت جوانان در شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی خصوصاً رشته گرافیک سپری کرده است.

   در دوران طلایی رشته گرافیک دانشکده هنر و معماری به دلیل حضور و مدیریت وی افرادی مانند زنده‌یاد مرتضی ممیز، ابراهیم حقیقی، قباد شیوا، ایرج انواری، رضا عابدینی، احمد امین نظر، احمد شانس و بسیاری دیگر از افرادی که ترکیب آنها مجموعه‌ای منحصر به فرد و بی‌نظیر از معلمین و آموزش در سطح بی‌استثنایی را فراهم می‌کرد، در مجموعه ی زیر نظر او گرد آمدند. به وضوح می‌توان گفت نسل پنجم گرافیک ایران و اکثر افراد شاخص آن از دل این دوره آموزشی به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم  رشد کردند.

گالری آ، خیابان کریم‌خان زند. خیابان عضدی (آبان جنوبی). کوچه اردشیر ارشد. شماره ۷
ساعت بازدید: افتتاحیه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ سایر روزها  ۱۶ تا ۲۰ گالری آ روزهای شنبه تعطیل است.

   همچنین بهرام کلهرنیا مدرس کلاس «مبانی و تجزیه تحلیل تصویر»در آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای است. علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره به اینجا مراجعه و یا از ساعت ۱۱ تا ۱۹ با شماره تماس‌های ۳-۸۸۱۰۶۱۴۲ در ارتباط باشند.